Zákaznická podpora

Vážení zákazníci

Od 02.10.2017 jsme pro Vás spustili možnost komunikace s našim internetovým obchodem pomoci Live chatu.

Pokud máte následující dotazy obraťte se pomoci Live chatu na naše zaměstnance:

  •  Dotazy ohledně nabízeného v našem eshopu zboží,
  •  Potřebujete zjistit v jakém stavu je Vaše objednávka,
  •  Dotazy jak provést objednávku,
  •  Dotazy ohledně cen zboží,
  •  Dotazy ohledně způsobu reklamace/vracení zboží,
  •  Jakékoliv jiné dotazy ohledně obsahu našeho eshopu.

Pokud nebude technicky možné odpovědět Vám na dotazy ihned, zanechte nám Váš email a v rámci možnosti budeme postupně odpovídat dle pořadí, v jakém do nás byly odeslané.

Live chat funguje na dva způsoby:

  • Ο Online  – operátor je dostupný a odpověď obdržíte ihned
  • Θ Offline – operátor aktuálně není přítomen – můžete zanechat vzkaz a email na který po přihlášení operátora bude odeslána odpověď.