Zákaznická podpora

Vážení zákazníci

Od 02.10.2017 jsme pro Vás spustili možnost komunikace s našim internetovým obchodem pomoci Live chatu.

Pokud máte následující dotazy obraťte se pomoci Live chatu na naše zaměstnance:

  •  Dotazy ohledně nabízeného v našem eshopu zboží,
  •  Potřebujete zjistit v jakém stavu je Vaše objednávka,
  •  Dotazy jak provést objednávku,
  •  Dotazy ohledně cen zboží,
  •  Dotazy ohledně způsobu reklamace/vracení zboží,
  •  Jakékoliv jiné dotazy ohledně obsahu našeho eshopu.

Pokud nebude technicky možné odpovědět Vám na dotazy ihned, zanechte nám Váš email a v rámci možnosti budeme postupně odpovídat dle pořadí, v jakém do nás byly odeslané.

Live chat funguje na dva způsoby:

  • Ο Online  – operátor je dostupný a odpověď obdržíte ihned
  • Θ Offline – operátor aktuálně není přítomen – můžete zanechat vzkaz a email na který po přihlášení operátora bude odeslána odpověď.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení