Často kladené dotazy

Připravili jsme pro vás přehled často kladených otázek a odpovědí, případně informací o tom, kde odpovědi na vaše otázky naleznete. Máte-li jakýkoliv jiný dotaz, neváhejte nás kontaktovat, rádi na něj odpovíme.

Jak zjistím stav své objednávky?

Stav objednávky vám ochotně sdělí naši pracovníci zákaznického servisu telefonicky nebo e-mailem. Prosíme, abyste si předem připravili číslo vaší objednávky.

Jak mohu provést změny v již vytvořené objednávce?

Napište na naši zákaznickou podporu a sdělte nám, o jakou úpravu máte zájem. Výjimkou je změna registrace nákupu ze soukromé osoby na firmu a obráceně. Promyslete, prosím, jaké údaje vyplníte, později nebude možné je změnit.

Potřebuji pomoc s vytvořením objednávky.

Naši pracovníci zákaznického servisu vás ochotně provedou celým procesem objednání na e-shopu. Při zadání objednávky na e-shopu je nutné, aby zákazník souhlasil se zněním všeobecných obchodních podmínek.

Chci stornovat objednávku.

Vaši objednávku můžete stornovat telefonicky nebo e-mailem.

Nemohu se dovolat na infolinku.

Doporučujeme zaslat dotaz na e-mailovou adresu: info@eshopmania.cz

Jak mám postupovat při odstoupení od kupní smlouvy?

Podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy vytvořené na e-shopu naleznete v sekci „Vrácení, výměna a reklamace”.

Jak zjistím dostupnost zboží?

Dostupnost zboží je uvedena na našich stránkách pod každým produktem.

Kde získám slevový kód?

Slevové kódy posíláme v rámci různých akcí v našich e-mailových nabídkách, doporučujeme vám přihlásit se k odběru našich newsletterů.

Přijde mi potvrzení objednávky a informace o odeslání zboží?

Po vytvoření elektronické objednávky obdržíte e-mailem její potvrzení. V případě nějaké nesrovnalosti vás bude kontaktovat operátor zákaznické linky. Informace o odeslání zboží vám bude zaslána e-mailem ve chvíli expedice zásilky. O stavu doručení zásilky vás bude následně informovat vámi zvolený dopravce.

Nepřišlo mi potvrzení objednávky, jak zjistím, jestli byla zaevidována?

Zkuste nejdříve zkontrolovat složky hromadné nebo spam ve své e-mailové schránce, může se stát, že vám potvrzení bylo doručeno tam. Stav a číslo své objednávky naleznete také ve svém profilu po přihlášení na našich stránkách. Pokud zde objednávku nevidíte, pravděpodobně nebyla odeslána nebo zaevidována v systému.

Momentálně se nacházím na jiné adrese, můžete mi objednávku poslat jinam?

U každé e-shopové objednávky máte možnost zadat individuální doručovací adresu, která se nemusí shodovat s adresou fakturační. Při jiné formě objednávky nám nezapomeňte doručovací adresu sdělit. Pokud si přejete změnit dodací adresu v již odeslané objednávce, kontaktujte, prosím, telefonicky naše zákaznické oddělení, operátorky ověří, zda je změna ještě možná.

Mám otázky k technickým údajům produktu.

Technické údaje jsou uvedeny přímo u nabízeného produktu v odstavci „Popis a parametry“. U některých produktů naleznete v záložce „Ke stažení“ montážní návod, popř. typový plán.

Jak dlouho trvá dodání zboží?

Zboží, které je skladem, předáme přepravci, který vám následně doručí zásilku zpravidla do 2 pracovních dnů. V případě platby převodem expedujeme zboží po připsání platby na náš účet.

Jak postupovat při změně způsobu dopravy.

Napište na naši zákaznickou podporu a sdělte nám, o jaký způsob dopravy máte zájem.

Potřebuji domluvit termín dodání.

Po expedici zboží vás bude přepravce informovat o termínu doručení. Přímo s přepravcem je poté možno dohodnout individuální termín.

Jak mám postupovat při změně způsobu platby?

Kontaktujte nás na naší zákaznické lince a sdělte nám, o jakou změnu způsobu platby máte zájem.

V balení chybí montážní návod.

Pokud jste nenašli montážní návod v některém z balení, naleznete jej v našem e-shopu na stránce produktu v záložce „Ke stažení“. Případně kontaktujte naše reklamační oddělení a naši pracovníci vám montážní návod obratem zašlou.

Jak mám postupovat při vznesení reklamace?

Jak postupovat při vznesení reklamace naleznete v sekci REKLAMACE.

Jak mám postupovat při výměně zboží?

Při nevhodně zvoleném produktu máte u nákupu přes e-shop možnost odstoupit od kupní smlouvy a produkt na vlastní náklady vrátit zpět. Podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy vytvořené na e-shopu naleznete v sekci ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.

Jak mám postupovat při vrácení zboží a odstoupení od kupní smlouvy?

Podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy vytvořené na e-shopu naleznete v sekci ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.

Při přebírání zásilky u přepravce jsem zjistil/a, že zásilka je poškozena.

Záleží na míře poškození. Pokud se jedná o drobné poškození obalu, zásilku převezměte. Pokud je evidentní, že je poškozené i zboží, zásilku nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamaci. Pokud máte zájem o opětovné zaslání zboží, kontaktujte naše zákaznické oddělení.

Kam mám odeslat zboží, které chci reklamovat?

Kontaktní adresa pro zaslání reklamace je:
FITMANIA s.r.o.
ul. Strojnická 373
73701 Český Těšín

Za jak dlouho bude má reklamace vyřízena?

Všechny reklamace se snažíme vyřídit v nejkratší možné lhůtě, nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud by se tato lhůta musela prodloužit z důvodu objednání nového zboží nebo jiných podobných důvodů, budeme vás o tom informovat.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení